Přivést na své webové stránky nové návštěvníky je v poslední době celkem stále nákladnější, co je rozhodující u webových stránek, aby je lidé navštívili a Vámi nabízené produkty si prohlédli a případně zakoupili.
Možností, jak vylepšit své webové stránky je několik:
– v první řadě jsou pro webové stránky klíčové„obrázky“. Když si zákazník otevře webovou stránku, je to první dojem, který rozhodne, zda na stránce zůstane a případně si Vámi nabízený produkt koupí. Nerozhoduje jen výběr obrázku, ale také jeho formát, dnes se v digitální podobě používají 3 formáty – PNG, JPG a GIF.
– další úspěch Vám může přinést „jednoduchost“ Vašich webových stránek. Web, který je dost jednoduchý na to, aby zákazník snadno našel, co hledá, a nemusí „listovat“ bůhvíkolika reklamami na něco jiného, určitě přiláká více návštěvníků, kteří prostě chtějí rychle a jednoduše „najít a objednat“, hodně častou chybou je příliš mnoho stránek, než se vůbec zákazník „dobere“ k možnosti si zboží vybrat a objednat.
– špatný obrázek si lidé udělají o stránkách, které příliš často „spadnou“ nebo se vůbec nenačtou, takové stránky už zákazník příště pravděpodobně nenavštíví a vyhledá si podobný odkaz jinde.
– pro úspěch se samozřejmě zaměřte na „reklamu“, může být, hlavně pokud své webové stránky teprve „rozjíždíte“ klidně i neplacená, ALE hlavně si zjistěte, jaké stránky jsou pro reklamu nejvhodnější, aby byla dobře VIDITELNÁ a zákazníky přilákala se na Vaše webové stránky podívat.
– podle toho můžete zjišťovat, jací zákazníci Vaše webové stránky navštívili, proč si nějaký produkt nebo nabídku vybrali, ale nakonec např. neobjednali apod.
A ještě pár rad, jak můžete zlepšit pozici svých webových stránek ve vyhledávačích:
– vyberte si vhodnou doménu
– velmi důležitý, ba klíčový je TITULEK WEBU, tady vsaďte na jednoduchost
– nadpisy jednotlivých stránek
– v neposlední řadě výběr klíčových slov v obsahu stránek, podle nich samozřejmě vyhledávač také „vyhledává“ webové stránky.