Jak na vlastní propagaci?


Mnoho začínajících firem se potýká s nedostatečným přílivem nových zákazníků. Jenže právě oni generují zisk a pomáhají firmě růst. Nové zákazníky může přilákat vhodně zvolená reklama, jenže tyto firmy mohou mnohdy disponovat jen s velmi omezeným rozpočtem. Má tedy tento problém vůbec nějaké řešení? Existují způsoby propagace, které jsou zcela zdarma nebo vyžadují jen minimální finanční náklady. Pojďme si některé z nich představit.

Digitální marketing

PPC reklama nejenom pro začínající e-shopy
Zapomeňte na televizní reklamu, která je dnes již spíše přežitkem. Reklamní obsah se pomalu přesouvá na internet, proč této skutečnosti tedy nevyužít? PPC reklama je zkratka z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Inzerent v tomto případě totiž neplatí za samotné umístění reklamy na inzertní webovou plochu, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Výsledkem je efektivní reklama s vysokým dosahem, která je však cenově dostupná. Díky této strategii totiž může inzerent velmi snadno regulovat vynaložené finanční prostředky na reklamu. U PPC reklam je navíc možné měřit výsledky již několik minut od spuštění. Nechte si vytvořit PPC reklamu Liberec na míru a brzy zjistíte, jak efektivní může reklama skutečně býti.

Neonový nápis

SEO optimalizace
Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem vyhledávání, který upřednostňuje zkušenější a přívětivější weby pro samotné uživatele internetu. Začínající webové stránky mohou se zkušenějšími konkurenty jen těžko soupeřit a zůstávají ve výsledcích vyhledávání daleko za nimi. Tuto skutečnost může změnit právě optimalizace webu, která nabízí vcelku snadné řešení. Mnoho začínajících e-shopů však na SEO příliš nemyslí, neboť se jedná o účinné avšak zdlouhavé řešení. To je ale veliká chyba! Vyzkoušejte SEO optimalizaci Liberec, která najde optimální řešení i pro vaše webové stránky.